• Wil jij werken voor een gaaf niet al te groot, maar wel groeiend en internationaal bedrijf dat zijn eigen Dealer Management Software (DMS) ontwikkelt en implementeert?
  • Geeft het je energie om mensen met hun IT-problemen of vragen te helpen en zo een bijdrage te leveren aan de totale klantervaring?
  • Wil je onderdeel zijn van een informeel en professioneel team dat zowel hun klanten als hun medewerkers centraal stelt?
  • Heb je een IT-opleiding gedaan en/of al enige ervaring op een Helpdeks/Support afdeling en wil je het beste uit jezelf halen om zo verder te kunnen groeien?

 

4x een JA? > Lees dan verder…!

Het bedrijf: Software Ontwikkelaar in Automotive

Dit bedrijf gevestigd in de omgeving van Rotterdam ontwikkelt en implementeert hun unieke eigen slimme software voor de automotive branche. Ze bieden een compleet DMS aan dat impact heeft op alle processen waar een dealer mee te maken heeft zoals verkoop, werkplaats, magazijn, workflow, boekhouding etc. Als strategisch partner helpen ze hun klanten (zoals Toyota, Lexus, Jaguar/Land Rover) met deze software om hun administratieve bedrijfsvoering efficiënter te maken.

 

Jouw rol: 1e Lijns Consultant

In jouw rol als 1e lijns Consultant ben je aanspreekpunt voor de klant en verantwoordelijk voor de totaaloplossing die dit bedrijf te bieden heeft. Je speelt een belangrijke rol binnen het Support team (1e lijns Consultant + Teamlead), maar ook voor de hele organisatie. Want na de implementatie door de Consultants, ben jij verantwoordelijk voor alle activiteiten gerelateerd aan 1elijns gebruikersondersteuning. Je informeert klanten over de status van hun vragen of problemen waar ze tegenaan lopen en communiceert over de voortgang van de oplossingen. Je zal begrijpen, jouw communicatieve vaardigheden worden in deze rol optimaal benut! Je combineert jouw IT-kennis met jouw talent: naar klanten kunnen luisteren, aanvoelen en inspelen op hun behoeftes, waardoor ze altijd weer met een glimlach krijgen als ze je spreken. Waarom? Omdat je een leuke vent/meid bent, maar vooral omdat ze weten dat jij hun vraag of probleem altijd voor ze op gaat lossen. Ze hebben alle vertrouwen in je en het voeren van een gesprek met jou ervaren ze altijd als prettig en professioneel. Je bent de schakel tussen de klant en de Consultants en ontwikkelaars. Samen met je collega’s til je het serviceniveau nog net een stapje hoger en haal jijzelf voldoening uit elke gesloten call.

 

Dit ben jij:

  • Je hebt tussen de 2 en 5 jaar ervaring op de Helpdesk, Support desk, 1e lijns ondersteuning.
  • Je hebt ervaring in de ondersteuning van ERP software.
  • Je kunt je inleven in jouw klanten en hebt dus affiniteit met zowel automotive als met administratieve-/bedrijfsprocessen.
  • Je krijgt echt energie van het helpen van klanten, met hen te communiceren en hen een goede service te bieden. In jouw beleving zeuren klanten nooit!
  • Je hebt een groot talent: Je bent communicatief sterk EN je beschikt over inhoudelijke technische IT-kennis.
  • Je kan goed aanvoelen waar klanten behoefte aan hebben, toont begrip en geduld en speelt daar efficiënt op in.
  • Voorkeur gaat uit naar iemand die zijn of haar MBO/HBO heeft afgerond.
  • Voorkeur gaat uit naar iemand die woonachtig is in omgeving van Rotterdam.

 

Dit bieden zij jou:

  • Je komt te werken bij een organisatie die toonaangevende software ontwikkelt en implementeert in de automotive branche waar zij marktleider zijn in Europa.
  • Je krijgt een verantwoordelijke functie, waarbij je een hele belangrijke bijdrage levert aan de totale klantervaring.
  • Je komt terecht in een informeel en professioneel team waar jouw input en inzichten zeer gewenst zijn.
  • Je kan doorgroeien in de richting die bij jou past: bijvoorbeeld Consultant, systeembeheerder of Specialist op een bepaald gebied waar jij interesse in hebt.
  • De klant staat centraal, maar ook de medewerkers, dus jij ook! Je wordt hier gewaardeerd en je krijgt een passende beloning voor jouw inzet en bijdrage.
  • Ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn hier goed geregeld.

 

Reageren?

Hebben we jouw interesse gewekt en wil je bij onze opdrachtgever werken aan een mooie carrière, den komen we graag met jou in gesprek. Maak eens een afspraak voor een vrijblijvende kop koffie. Uiteraard kun je ook altijd je motivatie en CV mailen naar erwin.philips@lemontree.nl. Voor je vragen is Erwin te bereiken op telefoonnummer 06-43357908, of maak een afspraak om via Skype of Microsoft Teams kennis te maken als je krap zit in je tijd!