Onze klanten waarderen onze dienstverlening op onze eigen servicedesk met een 9.4. Als jij denkt dit niveau te kunnen evenaren zijn we wellicht op zoek naar naar jou! Wij leggen de lat van onze servicedeskheel erg hoog. Voor onze klanten geldt natuurlijk hetzelfde!

 

Wie zoeken wij?

  • Je hebt affiniteit met ICT en je hebt een aantal jaren (werk)ervaring;
    Je bent communicatief vaardig, klantgericht, oplossingsgericht en analytisch;
  • Je hebt een MBO ICT opleiding niveau 3 of 4;
  • Je hebt kennis en ervaring met o.a. Windows office365, Windows, Topdesk, Citrix, Active Directory en ITIL. Office 365 is een pré;
  • Je registreert niet alleen issues, maar lost deze ook op, of denkt mee aan de oplossing (proactief);
  • Je werkt gestructureerd en accuraat;
  • Je hebt een goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt kennis van en ervaring van Clouddiensten en webhosting diensten is een pré.

 

Wat je krijgt

  • Volop teamgevoel en onvergetelijke bedrijfsuitjes!
  • Een persoonlijk opleidings- en ontwikkelplan (in bijna alle gevallen geen terugbetalingsregeling;
  • Door een persoonlijke organisatie ingezet worden bij interessante klanten;
  • Bij ons ben je geen nummertje;
  • Enthousiaste collega’s met enorm veel kennis;
  • Een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Reageren?

Hebben we jouw interesse gewekt en wil je bij ons werken aan een mooie carrière, dan komen we graag met jou in gesprek. Maak eens een afspraak voor een vrijblijvende kop koffie. Uiteraard kun je ook altijd je motivatie en CV mailen naar suzanne.copier@lemontree.nl. Voor je vragen is Suzanne te bereiken op telefoonnummer 06-13830926, of maak een afspraak om via Skype of Microsoft Teams kennis te maken als je krap zit in je tijd!

 

Direct solliciteren

De heerMevrouw

Upload je Curriculum Vitae:

Ik ga akkoord met het Privacy Statement van Lemontree

Share via
Copy link
Powered by Social Snap