Hou jij van puzzelen en zoek jij de beste (IT) oplossing voor de klant? Je wilt jouw klant de beste service geven waar onze opdrachtgever voor staat? Lees dan vooral verder, wie weet ben jij onze nieuwe collega!

 

Hoe ziet de uitdaging eruit?

Jij zorgt er vanuit ons kantoor in Dordrecht voor dat onze automotive klanten optimaal gebruikmaken van ons eigen systeem (en daaraan gerelateerde programma’s), ons onderscheidend Dealer Management Systeem. Inmiddels werken honderden autodealers van merken als bijvoorbeeld Toyota, Lexus, Jaguar, Land Rover en de FIAT Group met ons systeem. Samen met jouw collega’s adviseer je de klanten op functioneel, technisch en bedrijfsprocesmatig vlak.

  • Je eigen maken van de dynamische wereld van de automotive, onze applicaties en klanten
  • Uitvragen, registreren, analyseren en oplossen van issues
  • Bewaken van de voortgang en klanten en collega’s hierover informeren
  • Signaleren van kansen tot verbetering in onze oplossingen en processen

 

Wat vragen wij van jou?

  • Om succesvol te zijn in deze rol ben jij een IT én automotive fanaat voor wie de klant voorop staat
  • Oplossingsgericht, communicatief en flexibel zijn woorden die jou kenmerken
  • Je bent bij voorkeur ervaren in de rol van (IT) Supporter of een soortgelijke functie
  • Je bent bekend, of wilt bekend worden, in de wereld van de autodealers en doorziet branche specifieke administratieve / financiële bedrijfsprocessen
  • Je bent communicatief sterk in het Nederlands én Engels
  • Je bent bekend met de algemene processen binnen een servicedesk en bereid hier je eigen bijdrage aan te leveren

 

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een groeiende internationale organisatie
  • Een informele, stimulerende werksfeer
  • Alle ruimte om je capaciteiten en talenten te benutten
  • Serieuze waardering en beloning voor jouw ontwikkeling met een passend salaris
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling

 

Bedrijfsprofiel

Opdrachtgever ontwikkelt een omvangrijk Dealer Management Systeem (DMS). Dit systeem is exclusief voor de autoindustrie. Het systeem vormt de administratieve backbone van een dealerbedrijf en heeft impact op alle processen binnen het bedrijf. Als strategisch partner helpen wij onze klanten aan een efficiënte bedrijfsvoering. Daarbij koppelen we met vele externe partijen.

Met collega’s en partners werken we vanuit verschillende landen aan ons toonaangevend dealer managementsysteem. De meeste collega’s hebben werkervaring in de automotive sector. Zo werkten onze consultants in hun loopbaan bij leveranciers van automotive software of bij dealers en/of fabrikanten. Al deze ervaringen gebruiken we om van ons systeem het beste dealer managementsysteem te maken.

Opdrachtgever zet de dealer aan het stuur. De dealer heeft altijd zicht op de bedrijfsprocessen en maakt beslissingen aan de hand van betrouwbare data. Zo bouwt de dealer aan een goede relatie met klanten en leveranciers. Dat is onze drive al sinds 1989.

 

Interesse?

Ben jij geinteresseerd in bovenstaand profiel voor servicedesk medewerker? Dan spreek ik je graag! Maak eens een afspraak voor een vrijblijvende kop koffie. Uiteraard kun je ook altijd je CV mailen naar maurice.krouwel@lemontree.nl voor een eerste kennismaking via teams! Of solliciteer door het formulier hieronder in te vullen.

 

    De heerMevrouw

    Upload je Curriculum Vitae:

    Ik ga akkoord met het Privacy Statement van Lemontree