Als meewerkend voorman stuur je het team van onze BackOffice aan. Je organiseert en bewaakt de voortgang van de werkzaamheden, processen en procedures.

Waar kun je onze klanten en je team mee helpen?

  • Aandacht!
  • Je bevlogenheid om alles uit de kast te halen om tot een oplossing te komen.
  • Werken vanuit respect voor elkaar, transparantie, het nemen van verantwoordelijkheid en overzicht maken en behouden zijn vanzelfsprekendheden voor jou.

Wat zijn je dagelijkse werkzaamheden?

  • Je team effectief coachen (15 FTE).
  • Opstellen, uitvoeren, controleren en verbeteren van processen, procedures en werkbeschrijvingen.
  • Het plannen van werkzaamheden, alsmede de coördinatie en delivery hiervan.
  • Bewaking van het monitoring systeem.
  • Verantwoordelijk en operationeel aanspreekpunt voor klanten.
  • Aanspreekpunt en opvolging van high prio tickets en escalaties.
  • Inregelen en bewaken van de Integrated Service Management (ISM) processen.
  • Voeren van voortgangs- en functioneringsgesprekken, alsmede monitoren van de gemaakte afspraken die hieruit voortvloeien.
  • Samen met de Manager Operations stellen van opleidingsdoelstellingen en de monitoring van het behalen hiervan.

Wat vragen wij aan je?

  • HBO werk- en denkniveau in combinatie met vakgerichte ICT opleidingen.
  • Ervaring in het aansturen/coachen van een ICT team, opstellen van procedures, planning, incident management en escalaties.
  • Zeer goede communicatieve skills en de wil om een uitstekend presterend team uit te bouwen en te begeleiden.
  • Het is essentieel dat je klantgericht en systematisch kunt werken.
  • Technische kennisgebieden: Diepgaande kennis van Microsoft producten en technologieën en goede kennis van Windows, (Microsoft) Cloud diensten, Citrix, applicaties en netwerken.
  • In het bezit van een rijbewijs B.
  • Tot slot: je bent in staat om te ontzorgen, werkt met passie, hebt een constante drive om je eigen kennis te vergroten en klanten tevreden te stellen.

Waar kunnen wij jou mee helpen?

  • Uitdagend werk in een prettige en sfeervolle werkomgeving.
  • Altijd op de hoogte blijven van de laatste technologieën. Dit kan door het bijwonen van seminars, webinars, zelfstudie, klassikale studies en training on the job.
  • Regelmatig evalueren van je loopbaan en samen een toekomstplan opstellen.
  • Gezelligheid! Regelmatig borrels en (project) uitjes om onze successen te vieren en gezellig bij te praten.
  • Vanzelfsprekend een goed salaris en andere belangrijke zaken die daarbij horen zoals bijvoorbeeld een leaseauto, laptop, smartphone, pensioen.

Kom je snel op de koffie om je nieuwe werkplek te bewonderen? Je bent van harte welkom. Neem gerust contact hiervoor op met Esther van onze afdeling Human Resources. Haar e-mail adres is esther.ruijsbroek@lemontree.nl en telefonisch te bereiken op 088-5668733

Share via
Copy link
Powered by Social Snap