Lemontree zoekt een bevlogen Teamleader Servicedesk (40 uur per week).

Als Teamleader Servicedesk stuur je het team Servicedesk medewerkers aan. Je organiseert en bewaakt de voortgang van de werkzaamheden, processen en procedures van de ‘skilled’ Servicedesk. De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor vragen van onze klanten en het melden van storingen en problemen. Lemontree ziet dit team dan ook als het “visitekaartje” van de organisatie. Werken vanuit respect voor elkaar, transparantie, het nemen van verantwoordelijkheid en overzicht maken en behouden zijn vanzelfsprekendheden voor jou.

 

Waar kun je onze klanten en onze Servicedesk medewerkers mee helpen?

  • Aandacht!
  • Je bevlogenheid om alles uit de kast te halen om tot een oplossing te komen.

 

Wat zijn je dagelijkse werkzaamheden (vanuit ons kantoor in Alphen aan den Rijn)?

  • Aansturen, coachen en managen van het Servicedesk team (12 FTE).
  • Opstellen, uitvoeren, controleren en verbeteren van processen, procedures en werkbeschrijvingen.
  • Het plannen van werkzaamheden, alsmede de coördinatie en delivery hiervan.
  • Bewaking van het monitoring systeem.
  • Verantwoordelijk en operationeel aanspreekpunt voor klanten.
  • Aanspreekpunt en opvolging van high prio tickets en escalaties.
  • Inregelen en bewaken van de Integrated Service Management (ISM) processen.
  • Voeren van voortgangs- en functioneringsgesprekken, alsmede monitoren van de gemaakte afspraken die hieruit voortvloeien.
  • Samen met de Manager Operations stellen van opleidingsdoelstellingen en de monitoring van het behalen hiervan.

 

Wat vragen wij aan je?

  • HBO werk- en denkniveau in combinatie met vakgerichte ICT opleidingen.
  • Een enthousiaste, leergierige teamplayer die snel in staat is inzicht te krijgen in de materie.
  • Ervaring in het aansturen van collega’s, opstellen van procedures, planning, incident management en escalaties.
  • Zeer goede communicatieve skills en de wil om een uitstekend presterend team op te bouwen.
  • Als primair contactpersoon voor klanten is het essentieel dat je klantgericht en systematisch kunt werken.
  • Kennis van ITIL op minimaal foundation niveau.
  • Technische kennisgebieden: Windows werkplekken en server, Microsoft 365 omgevingen, Vmware, Citrix, netwerken en applicaties.
  • In het bezit van een rijbewijs B.
  • Tot slot: je hebt een constante drive om je eigen kennis te vergroten en klanten tevreden te stellen.

 

Waar kunnen wij jou mee helpen?

  • Leuk en uitdagend werk.
  • Altijd op de hoogte blijven van de laatste technologieën. Dit kan door het bijwonen van seminars, Webinars, zelfstudie, klassikale studies en training on the job.
  • Regelmatig evalueren van je loopbaan en samen een toekomstplan opstellen.
  • Gezelligheid! Regelmatig borrels en (project) uitjes om onze successen te vieren en gezellig bij te praten.
  • Vanzelfsprekend een goed salaris en andere belangrijke zaken die daarbij horen zoals bijvoorbeeld een leaseauto, laptop, smartphone, pensioen.

 

Kom je snel op de koffie om je nieuwe werkplek te bewonderen? Je bent van harte welkom. Neem gerust contact hiervoor op met Esther van onze afdeling Human Resources. Haar e-mail adres is esther.ruijsbroek@lemontree.nl en telefonisch te bereiken op 088-5668733